sol sol sol sol!

somnade sjukt tidigt igår, redan runt elva tiden, jävla galet!
och vaknade upp kl 9, ååååååååååh så skönt! som om inte det vore nog, så vaknade jag upp av STRÅLANDE SOL!
sipprade in mellan persiennerna! då blev jag den lyckligaste på jorden!

tänk vad lite sol kan göra? även om det är sådär 3 minus ute så stråla solen och det bli riktigt varmt.
det är ljust tills kl slå 18:00, om tre helger ska vi ställa tillbaka klockan, då kommer det vara ljust enda fram till 19:00, och då kommer också våren (hoppas vi väl på?)

solen skiner, minusgraderna minskas, studentmössan har kommit, 3 månader till Balen, till studenten, till lådbilsracet, det trilla ner Högskolor kataloger i brevlådan att NU är det dags att söka, lärarna prata om att vi måste skynda oss med det sista för nu är det inte mycket kvar, dom tjatar om att efter påsk är det över, i Maj sätts betygen, det ska bli en klassresa, alla frågar vad man ska göra efter gymnasiet ....
MEN jag saknar varmen! jag vill ha många plusgrader!!!!

Nu håller vi tummarna om att grabbarna&brudarna på London kontoret inte bara dricker kaffe och sitter vid facebook (; så att jag kan få ett meddelande om, HEJ! DU ÄR GODKÄND! ... men jag håller ut, lite kaffe måste dom ju få dricka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Haha, vi får verkligen hoppas at inte gubbarna (och tanterna) sitter och har kaffereast hela dagarna. :P Utan skyndar på med din ansökan nu.

2010-03-04 @ 14:33:04
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Nej man får ett mail från London kontoret när man är godkänd. Och senare eller samma dag får du även ett mail från SI med lite mer information i. :)

2010-03-04 @ 15:58:35
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Jag har bara skrivit med stora bokstäver eftersom det står med stora bokstäver på pappret, men jag ska kanske testa med små nu också. För det här är ju helt sjut att det inte fungerar!



Ja du borde ju få ett mail snart. Hoppas du får det imorgon, annars måste du ju vänta ända till nästa vecka.

2010-03-04 @ 16:20:19
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback