onsdag.

haft sån fruktansvärd huvudvärk idag, iaf sen runt 3 tiden.
tittat alldeles för mycket in i en kamera! .. vilket resultera till att jag inte orka plugga, men jag ska ändå!
men projektarbetet lägger jag nog åt sidan lite till ... fan!

har ju trots allt bara en lektion imorgon, 10 till 11. hoppas fan det blir fint väder så man kan ut och hoppa runt!
och dååå får det bli projektarbete och samhälle ännnnu mera!

till helgen ska jag spendera lördagen med tönt-sara, äta thaimat, kika in hennes nya "hus", hon ska färga mitt hår (hon vet inte om det ännu men snart så) och så ska jessica har fest på det, blir nog superfint!
och på fredagen fundera jag på att tvinga fredrik göra tacos med mig, LÅTER VÄL SKADLIGT BRA?!!!!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vad bra att den blivit skickad nu, längatr tills den är godkänd och matchningarna ramlar in :)

2010-03-04 @ 10:00:40
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback