MVG!

Kommer ihåg att jag skrev en lista på alla ämnen jag skulle läsa detta sista året och vad jag ville ha för betyg helst, vilket jag skulle kämpa mest för osv.
I Arbetsmiljö och säkerhet stod det (jag nöjer mig med G här ....)
idag gick jag in till svante (min lärare) .. han håller upp ett papper och där stå dom fina 3 bokstäverna, MVG.

aupair fronten: dom har fortfarande inte skickat min ansökan, mina "gröna bockar" är också bortplockade .... känns lönlöst.
och mailet jag skickade igår till dom är fortfarande inte besvarat.
tycker det verka så konstigt allting för SI svara alltid på mail super fort, innan man ens hinner skriva färdigt mailet nästintill .... one week today, jag får ha mer tålamod helt enkelt (:

nu ska jag plugga som en gris på psykologi!

BTW: STUDENTMÖSSORNA ANLÄNDE IDAG (jag ska hämta ut min imorgon)
ÅÅÅ DET ÄR SÅ NÄRA NU. EXAKT 100 dar ................ imorgon är det tvåsiffrigt.

Kommentarer
Postat av: Tinde

Grattis till MVG ;-)



Har du inte blivit antagen än?! Skumt det där med SI! Men håller du ut lite så ska du se att det händer en massa snart ;-)

2010-03-02 @ 15:24:56
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Exakt, det var väl bara att skicka iväg de missade frågorna till dig på mailen redan samma kväll eller morgonen där på. Dom behövde ju inte vänta flera dagar i alla fall. Vad bra att du har mailat SI, hoppas dom skyndar på att skicka din ansökan då. :)

2010-03-02 @ 15:48:46
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du är säkert snart godkänd :)

2010-03-02 @ 19:01:54
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Tinde

Wow har ni fått studentmössorna förresten?! Vi har 90 dagar kvar idag o inga studentmössor i sikte :-(



SV: Ja tålamod tålamod är väl det enda som gäller som aupair så det är väl bra att man härdas redan nu, haha.

2010-03-02 @ 19:39:41
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback