love this!

jag älskar hur min familj driver tjockis (pappa) till vansinne, haha!

tjockis: jag fyller år idag.
jag: aha, grattis då.
tjockis: och inga jävla presenter får man.
jag: du ska fan inte ha några heller.
tjockis: nej men när några CDON räkningar kommer är man helt plötsligt världens bästa, och gulligull?
jag: ja klart? det är så man gör.
tjockis: ja det är rätt.

(jocke, min bror, ringer 10 min senare)
Jocke: Grattis på födelsedagen.
tjockis: åh tack så mycket, tänk att du kommer ihåg, malin hade glömt!
jocke: ja jag tänkte på arvet, det var enda anledningen till att jag ringde.

hahahah!
jocke kommer iaf hem snart (: den 30 mars för att vara exakt!
och den 30 mars har alla 3or studiedag igen (; GLÖM INTE BORT DET

har förresten en himla fin känsla i magen av den tredje familjen.
så jag hoppas mamman inte är stel och tråkig osv, hade varit sjukt ledsamt isf! haha

Kommentarer
Postat av: evelina

Hejsan! Läste att du har fått tre matchningar på väldigt kort tid. Vad kul:) När blev du godkänd och hur lång tid tog det att få din första match?:) /Evelina

2010-03-19 @ 16:47:13
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kul att det gick så fort! Jag har ca 340 timmar sammanlagt. Vad har du?

2010-03-19 @ 17:27:00
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback