3 months.

11 mars idag ...
11 Juni är det studenten.


3 månader kvar, 91 dagar kvar - jag kör stenhård nedräkning nu, det gå fooooort.

om 4 dar är det 4 årsen vi åkte till thailand ... åh som jag saknar det! men tillbaka ska jag!

spenderade min kväll med sofia och sara.
idag är jag ledig, ska upp och äta frukost och fixa projektrapporten, sen ska jag bort till sara!

igårkväll spelade också United mot Milan, i den andra åttondelsfinalen i Champions league.
dom vann förra matchen (för två veckor sen på milans hemma arena i italien)
igår var det på Old trafford i fina england ... matchen slutade 4-0 till mina pågar, som nu slagit ut Milan och är själva vidare i CL ... Lyon slog även ut Real Madrid (;
fint var det också när den gamla united spelaren David Beckham kommer ut på plan i Milan tröja och united fansen sjunger om honom, hylla han och skriker att sir alex ska "sign him up" - fina united fans!

Men det är väl dags för rooney att blir Sir Rooney nu, vilken kille!
vilken jävla maskin han är ... två mål gjorde han igår, fletcher och park fick in ett varsitt.

Kommentarer
Postat av: emma

Åh så skön match att titta på=) man slapp vara nervös hela tiden för att det inte skulle bli seger och man kunde bara njuta av matchen:D sen kliver då Beckham in på planen och blir lite lätt tårögd av fansen och så kramar han om mattanten på vägen ut! Engelsk fotboll är underbar:D

//Em

2010-03-11 @ 12:42:33
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback