23 mars.

ska våldgästa min tjocka pojkvän nu, ska tvinga han och se på en bra film med mig!
EN KRIGSFILM! .. jag vet han ha tentor hela veckan, men ett litet avbryt med mig behöver ju alla (;

ska tvinga honom köra inom maxi också, blev sjukt sugen på nåt gootttiit!
det är ju sovmorgon HEEEELA veckan ut. med sovmorgon = ledig, hihihihiih!
(okej imorgon gå jag två timmar, men det är ju inte förens långt in på eftermiddagen (; )

jag gilla sista året, .. HOPPAS VI PÅ MATCHNINGSKALAS IMORGON FÖR MIG? (a) jaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, ränna på manhattan är inte fel :)

2010-03-23 @ 19:53:17
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha jag tänkte först på Eva och Adam den där filmen som heter typ fyra födelsedagar och ett fiasko men sen kom jag på att det var Tzatsiki. :)

2010-03-23 @ 21:32:45
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: thea- utbytesstudent i michigan

sv: Detroit, dom har världens bästa shopping! summerset collection ( ett köpcenter) är väldigt stort och där kan du hitta en massa saker! Du kan gå där i dagar utan att bli trött. Ann harbor ligger inte för långt ifrån detroit, vilket är en stor college ort. ett av michigans största college ligger där, så det är en rolig stad. Om du tycker om hockey så är ju ett red wings game en självklarthet! dom har också bra baseball. football är inte lika bra... det är väldigt nära till kanada också, så du kan ju bara åka över! ikea finns där också, vilket du kommer upskatta när du är sugen på svensk mat. det finns säkert svenska grupper som du kan joina. typ som träffas och umgås :) några mer frågor så är det bara att fråga! svarade så gott jag kunde / thea

2010-03-23 @ 22:36:52
URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Blidde det ngn matchningsfeest, jag håller tummarna, men jag antar att festen kommer i helgen - :D Det blir ju bäst såå, men har mer tid då :P



Tänk nu på det som ligger framför dig, inte det som du redan ått genom, som michigan familjen :P, fast om du tänk om kan man ju ta kontakt med familjen igen och säga att man har tänk genom beslutet - tänkte mest på komentaren ovan ;)

2010-03-24 @ 10:56:43
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback