vattenkrig 2010.

steg upp innan tuppen ens var uppe inatt/imorsse.
det var ju VATTENKRIG och fest i brunnsparken.
har inte kunnat säga nåt om de (; för man vet ju inte vilka 1or&2or som läser här (y)
det är ju trots allt dom vi spruta ner, även om vi själva blir mest blöta (;

vi hade galet kul, med säkert över 150 vattenballonger, två vattenpistoler, hinkar, you name it!
bussarna anlände och allllaaa blev snuskigt blöta, (utom de som är kinkiga) hehe (;

jag sprang runt med en digital kamera, det var mitt skydd (akta mig, jag ha kamera här)
däremot tog anna den efter 3 timmar och jag fick 2 hinkar, 56 vattenpistoler över mig och en viktor som höll i mig.
JAG ÄR NÖJD!

nu är jag dödstrött, MEEEEN det är strålande sol och 24 grader, och klockan är bara halv 10.
så jag ska ut och lägga mig i solen och steeeeeeeka, och hoppas på att jag däckar en stund (: samt äta en fet frukost, för nu är jag huuuungrig.

bilder kommer när sara ha laddat upp alla från sin kamera (det var hennes jag sprang runt med)

FÖR VI SKA TA STUDENTEN! FÖR VI SKA TA STUDENTEN.
galenskapet kommer att fortsätta hela veckan ut och hela nästa vecka!
på fredag är det klassfest hos amanda!, ES07 BEEEE THERREEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback