tack och lov för pool.

var inne en runda på tosia igår, kan äntligen pricka av presenten till lillkillen.
han ska få världens bästa fotbollströja - ingen mindre än Henrik Larsson! (som jag själv ha 1000 av)
hittade vakumpåsar, man kunde BARA köpa 2 för 100, men inte en för 50? nu har jag 2 åtminstone!

åkte snabbt hem med mina munkar för att titta på bronsmatchen, och tyskarna vann, det var dom värda.
underbart bra match var det, hoppas på lika bra ikväll!

idag var det jobb, svettigt och mycket att göra (33 grader hade vi inomhus och ingen luftkonditionering)
men vid 14 var det slut och jag har legat i poolen enda sen dess, upp 5 minuter, ner och bada igen och så har jag hållt på så i 2 timmar nu (y) .. men fy bövlen vad varmt det är!!!! tack gooooode gud för pool.
vad hade man gjort annars? :s

Kommentarer
Postat av: katta

Du kommer älska staden, jag är helt galen i den! Ska banne mig dit igen! haha

2010-07-11 @ 18:54:13
URL: http://kattakalifornien.blogg.se/
Postat av: katta

Malin; det tror jag nog du kommer göra! San diego älskar jag verkligen, vädret är nice, massa kul saker att göra! I och för sig, hade jag gärna varit 21 meeen sånt funkar oftast ändå;P

2010-07-11 @ 19:54:15
URL: http://kattakalifornien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback