Mot Kristianstad

spenderade min kväll med Sara (koskenkorva), körde hennes föräldrar till polenfärjan, sen blev det thai mat inne i karlskrona, färgning och klippning av mitt hår, min utväxt var inte kul längre, och Sara var ju alldeles för rädd för att klippa mitt hår, det är inte så att jag bryr mig faktiskt, det växer ju ut, men en lugg fick hon till iaf (; en helt okej lugg iaf!

idag har dagen bestått av fika
med Sara (håkansson) och Sofia på Jekyll.
där jag träffade Sarah (johansson) och Felicia, vilket inte alls var igår alltså, var sjukt längesen, troligtvis sen studenten, fick höra lite skvaller från båda hållen, haha! Me like.
köpte mig ett par nya Ipod-hörlurar, så jag klara av flygresan mot New York, mina ha varit sönder länge nu, men inte orkat köpa nya.

ikväll ska jag träffa freeeedrik, och skriva ut nya internationella körkorts papper, råkade kladda ner det ena (a) hehe.

och imorgon åker jag mot Skåne och Kristianstad, känns som om jag hänger där varannan vecka nu.
ska träffa en tjej som åker samtidigt med mig från kastrup med SI den 23, ska bli trevligt!
BTW: Louise kom in helt okej lätt i landet utan sitt papper, skööööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback