kalllt.

bara en natt kvar sen ledig, det kommer bli så gött!

William och Viggo sov här igår tills idag, och jag kände på mig det skulle bli en helvetes-morgon.
och det blev det, 7.30 började dom, och jag kände att jag är sååå glad att jag inte ha småbarn i USA.
jag har blivit lite avskräckt av William faktiskt, hela hans uppväxt har ju bestått av ADHD utan medicin, det känns som alla ungar i hans ålder skulle vara såna, men så träffa man någon annan som beter sig som vilket barn som helst och jag blir lika förvånad varje gång, Viggo däremot är världens goaste, så det är bara Williams ålder jag har fått fobi för typ, och även om jag tänker efter så vet jag ju att det finns nog ingen jobbig unge som Wille, så känns det så ändå ... i 3-4 timmar har han skrikit - VIGGGO!!! SKJUT MIG DÅ!!!! GÖRRRRR DDEEEET .. och viggo den lugne, satt vid tvn och åt frukost, så runt 9 tiden tänkte jag att snart gå jag ut och gör det!

nu är dom på maxi iaf, så jag skulle få lite sömn så att jag orka jobba natt.
ska försöka hoppa hem till fredrik idag och ta en tupplur där framför en film, låter väl som en super idé!
ändås typ 15 grader, regn och blåst ute (y) det är ju svvinerikallt.

är det bara för mig som facebook är hel wierd när man ska söka?

Kommentarer
Postat av: Veronika-blivande au pair

nej facebook är helweird för mej med! går inte att söka och chatten funkar inte heller...



mindre än en månad kvar för dej nu! :)

2010-07-26 @ 09:44:11
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback