hard work.

första dagen på jobbet helt ensam.
gick det bra? - inte ett dugg.

någon jävla sommarjobbare hade ju strulat till det inatt, så jag fick ta allting .. och jag kan ju knappt göra det som är rätt liksom? - GILLAR INTE sommarjobbare! hehehehehehehehe.
så ha varit världens stressigaste dag, men samtidigt gick dagen sjukt fort, efter 10 förstod jag alla problemen och då är det så mycket lättare att jobba ... jag kan överleva, om allt är normalt och inte fel hela tiden (;
förmiddagar är bara bra för att fluff jobba också då, så blir fruskot och lunch tillsammans, annars suger förmiddagar, jag hade liksom gärna sluppit två dagars lön bara för att få sova, haha! gissa om man inte är en morgonmänniska då?

ska in till stan om någon timme och möta upp fluff, blir glass och skitsnack!
ska nog försöka följa med honom hem en liten runda sen ... och sno lite saker, såsom filmer och musik!!!!!!!

imorgon är det äntligen fotboll igen! två dagars fotbollsuppehåll, klara inte av det!
Brasilien spelar imorgon, LOVE IT! .. kom ihåg att jag sa det för en månad sen - Brasilien vinner!


kommer upp en lista på saker som måste göras och som har gjorts snart!
även en packningslista, så då får ni hoooojjjttta till om jag glömt nåt viktigt!!

idag är det Juli också ------------ Nästa månad flyttar jag ...

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

yay! listor gillar vi! :D

2010-07-01 @ 18:32:00
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Det är helt sjukt! Att det redan är nästa månad alltså! Hallå det var bara en månad sen jag sluta skola!

2010-07-01 @ 21:32:08
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback