9 Juli.

kan inte ens lite tala om hur skönt det är att ha bil igen!
min vita söta cabbe besiktades idag utan ett enda problem (y)
och det bästa? - den ha servostyrning, rena lyxen (min förra bil hade icke detta)

så karlskrona bar det av till idag, hittade mig ett par skor, rea rea rea! och ett minneskort till kameran, 6 gb har jag nu och ska väl klara mig för New york va (;
till fredrik hittade jag en jävla massa och allt dök ner i kassarna!
tror att 98 procent av hans garderob är kläder jag valt, but he like it!! (;

om 1½ timme ska jag hem till koskenkorva, det är fest och tosia på de ikväll, känner att tosia kommer suga, men förfest kan bli fin, imorgon ska jag till stranden med linn, sen ner och LEEEETA röven av mig efter alla mina grejer.
sen upp och hoppa söndag kl 5, då börjas det jobba, bara 6 dar, sen ledig!!! hejahejaheja.
figgfuuuck fyller ju 21 på söndag med, TIPS PÅ PRESENTER TACK!! han suger på att tala om nåt.

jävla varmt väder idag, skadligt, hoppas på lika fint imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback