22-06.

tiden flög iväg inatt, kollade klockan runt 00:00, sen en gång runt 4, då var det ju snart hemdags!
sovit som en gris till 1 idag, tog mig lite frukost och halv sovit sen dess, är fortfarande trött så ska bädda ner mig en timme nu och läsa och sådär! så jag orka med natten, för imorgonbitti klockan 11 dra jag och kosssken till Karlskrona, ska inhandlas presenter för fiiggefuck fyller 21 på söndag och han är dryg som inte säger nån present (mer än typ två) OCH DÅ måste ju jag tänka själv ... ööhöö!

sen jävla är jag ledig, och fan vad ledig jag ska vara, ska steeeka, träffa vänner, gå till tandläkare, TJOHO!
och ännu mer, SOVA också!


ja justja, för ett par veckor sen fick jag pricka i händerna, småsmå, typ 4-5 st, whatever tänkte jag.
(Louise, marie och fiah) sa det var flatlöss (; anyway! IGÅR hade jag så mycket att det gjorde ont, det gick inte över, jag var heeelt rödflammig och runt de röda prickarna var det vitt, precis som en prickigkorv :P hur insaneee?!
tror det är en allergisk reaktion på något på jobbet, för det är bara då det dyker upp, jag bor i handskarna men det gå inte ööööver!

Kommentarer
Postat av: Marie

nej men fy vad läskigt :O gå till en fabror doktor? :O Vad gör du på jobbet egentligen? ghahaha

2010-07-16 @ 19:34:23
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback