yeahjja.

nu är mitt brev helt fullständigt,
jesper som är en av de bästa jag vet på engelska ha kikat på det och kommit med lite idéer som jag istället kan skriva så att det passa in och ha ett bra flyt, det uppskattas! (: tycker det låter mycket bättre nu, allt hänger ihop,var mer som punkter innan, så det var ju tur det, och så la jag upp det på hemsidan, stod att när min intervjuare har fått det så har jag bara två refrenser kvar att skicka in, sen collagen .. de andra skulle jag ta efter intervjun, och eftersom 3 mars inte är SPIKAT ännu för intervju, så kanske den kan bli i februari och då hinner man ju med lite mer (a) vill bara ha det färdigt alltihopa, haha, mars känns lite långt iväg ändå ... we'll see!
lite osis det är helg nu bara, kommer ju inte få svar förens på måndag (a) haha eller senare.

ikväll blir det nog lite mys med sara och sofia, fast lite senare ikväll som sagt.
nu är min morbro och kerstin här, med alice (vovve), sååå söte!
fet har hon blivit också, massa päls, ska busa lite med henne!

/peeeaacee - jocke kommer hem lagom till mitt födelsedags kalas, om man säger så (;
bilen han köpt kommer på onsdag, tre dagar innan han kommer, hoppas jag få små köra den lite då (a) dock en jävla automatare, men whatever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godkväll :*

Hur är det med dig?

2010-01-15 @ 20:51:11
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback