tonight?

fan händer ikväll?
- david har 19årsfest.
- anna och dom ska spela poker och dricka öl osv.

i dont know, vi får väl se helt enkelt ... nu ska vi fortsätta baka tårtjävel.
fatta inte varför vi alltid ha tårta? jag HATAR tårta, men okejdå, alla andra verka gillar't.
jag får ju bullar.
mamma har förstört tårtan iaf nu såg jag (; hahah! och mina kakor.
men smaka väl lika gott för det, ser bara inte lika fint ut (;

och btw, bilen var rolig att köra, bensinsnål som fan och jag kan ju köra in i vad jag vill utan att vara rädd.
DOCK var ratten upp&ner, jävligt krånligt, hahaha!
NUU ska jag söka vidare efter min mobil, nån ha tagit den!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Såg din kommentar nu. 6 alarm, hoho du måste då vara en riktig sjusovare!

2010-01-23 @ 15:24:15
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahahah fjooooooortis

2010-01-23 @ 16:57:50
Postat av: Michaela

Jaa, klart alla skulle ha en Sandy Cohen! ;) Bästa! Ska du också åka som au pair? :) Vart?

2010-01-23 @ 18:37:03
URL: http://michaelanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback