thank god it's friday.

fredag! .. sov inget vidare inatt heller.
gjorde ont när jag andades på höger sidan, så varje gång jag låg på vänster sidan blev det värre.
runt 3 somnade jag väl till lite och det var väl ungefär då jag började andas "normalt" (; MELIKE!

äntligen helg, ska fika med mina fina vänner ikväll och det är dom enda planerna!
ska slå ner björn för att han ha tagit två veckor på sig att lämna mitt jävla papper!
tjockis ringde och skrek lite smått på han så ikväll skulle han komma sa han, jävla seg-as.

mitt "munsår" har snart gått bort, tack för den gula burken klöver vaselin.
kommit på att gamla salvor funkar SÅ mycket bättre än skit de har på apoteket för typ 1000 kronor.
och mina vänner, det kan också vara så att min blåsa är borta ... MEN den våga vi inte hoppas på för mycket!

naheeee, tjockis stå och skriker om att jag måste upp till doktorn och ta blodprov, men jag ORKA verkligen inte, sen är det väl inte ens tider för det nu (;
nu ska jag nämligen ut och vandra i snön och ta lite foton, det låter som en super idé!

/HEEEJJHÅÅÅ.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hallå där!



Du har väl inte missat min tävling som är om 1000 kronor i en valfri butik? Det är du som väljer vart du vill ha dessa pengar! Nya tävlingar varje vecka och för att inte du ska missa någonting som passar dig bra kan du följa mig via bloglovin.

Hoppas att du är med och tävlar!

Lycka till...



/Sandra

2010-01-29 @ 13:20:28
Postat av: Leia ♥

Tråkigt att du inte sov något bra :S

2010-01-29 @ 14:13:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin fredag! Några planer för kvällen? Kram /M

2010-01-29 @ 15:07:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback