ta-da

anna tjatade om att få se en bild och vem är inte jag att behaga mina vänner? (;
dock ser inte hårfärgen ut sådär, det är ... ja, jag är inte gul längre iaf.
men sådär ljust som det blev på bilden är det väl inte, Ni får se IRL.
men TITTA längden, gå inte ens ner till axlarna längre (:
Like it! <3

var så in i helvetets slitet att jag var tvungen, bara att gilla läget (;
och så blev det lugg med.

kom in en liten kille på 5 år, och han kunde inte sitta still, när hon skulle klippa nacken började han hoppa runt, vrida och vända sig, usch, jag hade väl klippt av hela nackskinnet!
men oj så söt han var, haha!

och min frisör har ju sin salong i sitt hus liksom, så när jag satt i den där varma saken under färgtiden så hör jag en söt kise hoppa upp i knäet på mig, däcka direkt och jag får klappa ihjäl sötet i typ 15 min tills den andra katten kommer och hoppa upp han också, hade två katter i knäet tillslut <3 SÖÖÖTTTIIGTTT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback