suuug.

kan han johan falk vara den drygaste jävla skådespelaren nånsin?
han prata så in i helvetes segt, fatta inte hur han orkar.

börja man bli förkyld om man får ont i lungorna och ryggen när man andas och hosta?
isf börja jag väl med det då.

lite skola imorgon, känner mig faktiskt inte deppig, gör man alltid på söndagar annars.
men tur är väl det, lär väl inte tycka såhär imorgon bitti dock (; hehe!
ska försöka vara uppe till 02:00 och sen se filmgalan, repris är runt halv 12 på lördag morgonen nästa helg annars.
kanske låter bättre?

måndag: idrottsgalan.
tisdag: första handbollsmatchen, sverige spelar.
onsdag: landslags match mot oman - fotboll.
lördag: landslags match mot syrien - fotboll.


åh, fin vecka nu!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag tänker ta det där som en komplimang ;p nej, jag använde inget stativ. eller min arm fick vara stödet liksom, haha. Så min arm var mitt stativ :)

2010-01-18 @ 03:54:23
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback