suuug på svenska b.

fick man sig en lagom promenad idag bort till sara.
hjälpte henne med svenska B, hur en uppsats kan vara och vad som är skillnad på krönika och repotage.
det var inte lätt och jag tror inte hon kommer ihåg, och hon hade ju ingen koll på vad hennes lärare har gett henne för uppgift ens, så var knappast lätt för mig där, men jaja (: - tur min svenska B är över, haha!

det blev mest skitsnack dock, och pussas och kramades med hunden, som skällde ihjäl sig inne ifrån tvrummet när jag kom, håret hade rest sig på honom, men sen fick han syn på mig så blev det kramkalas istället! (;

morgon fredag, sluta lagom tidigt, skööönt.
jocke och min bil kommer ju imorgon också, INTE tokigt. sistnämda är minst tokigt ;P

nu ska jag köra och hämta fredrik som är fattig på bil.
sen ska jag ladda upp en drös med bilder på min onlinesida.
OCH VISSTFAN, religonen, måste lämna in den imorgon, måstemåste (får inte glömma, GLÖM INTEE!!!!)

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Svar:

haha, va bra! tack så mkt! :) Ska kika in och försöka mig på att göra ett collage när det är dags :) Tack!

2010-01-21 @ 19:04:49
URL: http://sverigeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback