snart helg!

skola imorgon, men visst, bara två lektioner så det ska jag väl klara ut.
ska lämna in religonen också, ska försöka få mitt betyg samtidigt, han ska nog hinna läsa klart det.

och så är jag jävla nöjd att de svarta vann idag istället för de blåa, i biggest loser (;
yeah, jag är själv en loser som är så jääävla nörd i det, men jag ha fastnat på hur FUL han dan är.
stör mig på allting han gör, haha! - precis allting han gör är fan konstigt och irriterande.

jag: jo men hon ha finnar överallt, hela bröstet och ha typ linnen ändå.
sofie: uh? har hon det så verkligen?!
jag: jaja varför har man då linnen egentligen? alltså det är ryggen också!!
sofie: sluuuuuuuuuuutaaaa
jag: USUHCHCLSLDMFMFMFMF;Fsss
sofie: jag får gåshud, SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!

sådär kul kan man ha det. - kom på att vi alltid snacka skit när vi väl prata, men sen kom vi på det, skitsnack kan aldrig vara skitsnack om det är sanning (; sådetså.
sova lite smått nu kanske? .. eller nej, klockan är ju bara elva.

men godnatt på er andra!

lite sommar 2010 skulle inte sitta fel eller?
DEN ÄR SNART HÄR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback