snart februari.

spenderat min kväll hos fredrik, försökt scanna in lite skit på hans scanner, gick inget vidare de alltså!
att det kan vara så krånligt?

själv har jag börjat få så jävla ont i lungorna/ryggen när jag andas, hela dagen har det stuckit och gjort så förebassssssssskat ont att jag inte kan andas ut riktigt, speciellt vid djupa andetag, vid korta små funkar det väl som vanligt med mina lungor (hur bra det nu än är) ;P
lunginflammation sitter säkert inte fel nu, men känns ju lite överdrivet det där (: we'll see.
skulle tippa på att det är borta imorgon!

nu har Criminal minds börjat, klockan är ju trots allt 00:38, ... lite sömn vore väl inte fel!
imorgon ska jag damsuga, ohhhyeessss (;

Natttiiiiii.
snart är det februari, tur den månaden är kort!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: ja, jag såg den reklamen igår (första gången) hahaha. Har inte hunnit kolla så där super mycket på tv ännnu, men man känner sig ändå lite gammal ;D

2010-01-29 @ 11:37:58
URL: http://systrarmabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback