sista januari.

min blogg strulade igår, javisst serrni.
men till karlskrona kom jag och jag gick därifrån med ett par fejk converse och en tshirt.
var på elgiganten och skulle lämna mitt foto filter jag fick i julklapp som aldrig passade när mamma hade köpt de.
det tog typ sådär 40 minuter för de som jobbade och tillslut är killen som hade nycklen in till den låsta lådan med filter/kameror osv sjuk, ja då är han sjuk och TYDLIGEN är han den eeeeeenda killen på hela elgiganten som har nyckel (; hur troligt låter det i era öron? inte en kotte kan köpa nånting som handlar om kameror förens han kommer tillbaka, DÅLIGT ISF! - fick pengar tillbaka men det tog 15 minuter extra det med (;

gårdagskvällen skulle bjudas på utgång.
blev lite mat&mys hemma hos sara först, där man fick träffa miranda, vilket var STÖRT längesen.
men jag velade fram&tillbaka runt midnatt, var ju 80tals grej på natti.
= gamla kärringar typ, hade kunnat bli trevligt eller inte.
men beslöt mig för att hoppa natti.
var hemma sen runt halv två iaf, däckade vid halv 3. (inte däckade som i aspackad) (;
och tänka sig jag sov HELA natten, looveee<3

snart ska ju som sagt björn komma, men jo tjena! förmiddag sa han, nu är hon snart två.
kan ju inte sitta här i evigheter och vänta på honom och det jävla pappret? han kanske inte ens kommer liksom?!
ska hem till fredrik sen ikväll och scanna in skiten, hoppas hans scanner funkar denna gången!
och sen skicka iväg sommarjobbs grejer ... och så ska jag försöka hitta lite högskolor jag vill gå på, .. JAG söker allting, alla jobb, alla högskolor och sen tacka jag nej isf om det kommer upp bättre allternativ, vilket jag hoppas, men lika bra att sitta säkert, right?



har så jävla ont i magen idag så ska hoppa in i brasan och titta på skidor!
bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback