saknar sommaren.

24 januari - söndag. - snart sommar.
visst går det fort? för en månad sedan var det julafton.
snart februari och den är ju kort, skönt!

i februari kanske united resan blir av också, eller mars. senast mars, om det nu blir någon.
jocke ska försöka skaffa fram de lite billigare och om det går så gör vi att', tror inte vi gör det annars.
ska hålla mina tummar för det åtminstone, 4 dar i england/manchester/old trafford hade fan inte suttit fel någon stans!

snart kommer sara hit, dom ha visning på sitt hus, jag ska fota henne och så lite skitsnack (:
ska träffa fredrik sen ikväll, hoppas björn har varit här då och lämnat barntimmar-papprerna så jag kan översätta de till engelska och scanna in det imorgon, hade varit fiiiiint.

imorgon åker jocke och gud vet när man ser honom igen, om inte england blir av så kanske påsk?
men ah, förhoppningsvis studenten iaf, vore kul om han kunde komma från norge då (:

nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa undan lite här i mitt rum.
ska också skriva ett schema för veckan eftersom jag är ledig nästintill hela veckan så behöver jag få lite saker gjort. - imorgon ta jag sovmorgon iaf, ska åtminstone på naturkunskapen, Tänk så jävla duktig jag är, behöver inte gå dit men jag gör't ändå.
sen är jag glad jag inte fick Windows7 till den nya datorn, gubben i affären hade sagt det skulle läggas ner nu på måndag för det var så jävla mycket virus i det, så han rådde tjockis att inte köpa det, och tur var la de!

roooooooneeyyyy!
och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback