presenter.

här är vad jag fick igår (lördags) ...

se så fint.
varför är amerikanernas pengar så mycket snyggare än våra?
fick även chips, men dom fick fredrik (a)
den nya datorn har så jävla roliga spel inlagda, ska spela ihjäl mig lite nu.
även om jag redan lyckats lagga till den ... FITT*

ska ringa klipp&färg-tid imorgon.
yes, jag orka inte vänta med att färga det.
ska ha massor av slingor, olika nyanser av blont/mellanblont hade jag tänkt mig.
inte klippt mig sen oktober 2008, NU är det dags.






nån av dessa färgerna, den första är ju LITE ljusare än den andra.
men nåt liknande, BLIR nog finnemang det här, kanske bli as dåligt, men vem är jag att bryr mig? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback