lista.

spenderat min kväll med en fin pojk och polisskolan 1!
nu är klockan snart två och jag ska alldeles strax hoppa i säng, ska upp runt 10 imorgon.
karlskrona it is. presentkort ska bort.

Namn: Malin ida marie Ottosson

Kallas för: malin bara, fredrik dra väl till med ääälskling.

Stjärntecken: vattuman

Höger eller vänsterhänt: riiight hand.

Piercingar: nix, haft i öronen för typ 5 årsedan.

Tatueringar: skulle gärna göra en, men spara mina pengar till resa just nu, så senare.

Längd: 1.68

Skostorlek: 39 oftast.

Hårfärg: Blond som orignal (; just nu, blond-orange eller nåt.

Fräknar: ja lite nu och en hel del på sommaren.

Motto: skit i dåliga personer och att aldrig låtar drömmar skita sig!

Kär? Jamenvisst serrni.

Önskar du att du bodde någon annanstans? haha som fan

Tycker du att du är attraktiv? Ja ofc!

Dricker du? Cola helst, ååh vad gott.

Röker du? prövat en gång? en gång munbloss och en gång halsbloss, sen fick det vara nog där (:

Vilket schampo använder du? head&shoulders och det där svin dyra björn axen shampoooot för torrt hår

Vilken parfym använder du? just nu jessica simpsons nya, vad det nu kan vara? stå Fancy på? haha

Vad är du rädd för? trånga utrymmen som är låsta, att dom är låsta är själva grejen.

Gillar du att tvätta? vem fan gillar det? jag kan iaf.

Gillar du berg- och dalbanor? nåt så satiken!

Senaste…

Filmen du hyrde? S.W.A.T

Filmen du köpte? dont remember

Låten du hörde: Working Class hero med Ossy

Låten du laddade ner? bruka inte ladda ner musik, har spotify.

Personen du ringde? hem typ. ringer aldrig.

Personen som ringde dig? sofia tror jag nog, (hundra år sedan säkert) jag hatar att prata i telefon.

TV-program du såg? Biggest loser.

Person du tänkte på? fredrik faktiskt :o

Favorit…

Låt: OJ vad svårt, inga låtar mest band, Typ springsteen, beatles, scorpions, rolling stones osv, 60-70-80tal<3

Sak att göra: titta på fotboll.

Sport: fotboll.

Dryck: cola.

Kläder: mjukisar och kofta.

Film: auuottttchh, pearl harbor? eller nej .. saving private ryan, eller nej .. band of brothers? ingår det i film.

Bil: vår porsche (;

Serie: förhäxad!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? ett par kanske.

Gråtit över en flicka? haha nej

Ljugit för någon? jadå. inga stora däremot.

Varit i slagsmål? jodå, i lekis med nathalie och nån gång i 6an.

Blivit arresterad? icke det.

Träffat någon från internet IRL? ja men det gör man typ jämt.

Antal…

Gånger du varit kär? twwiiiice.

Gånger ditt hjärta brustit? inte direkt nån gång, jag bruka alltid hinna sumpa det isf, haha!

Hjärtan brustet på grund av dig? no idea, tror nog det.

Tjejer du kysst? zero, varför skulle jag kyssa tjejer?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? massvis.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? nårra gånger är det nog. inom idrott typ.

Senaste…

Boken du läste? Harry Potterden sista.

Personen du fick e-mail av? äckligt facebook medelande.

Personen du fick brev av? SI

Personen du fick sms av? fredrik

Gången hela din familj åt middag tillsammans? inklusiv mina två bröder? oj isf .. 10 årsedan? dom har ju bott hundra mil iväg, annars varje dag med tjock och mamma.

Saken du köpte? köpte en muffins.

Vad har du gjort idag? fotat till projektarbetet, varit med min karl, träffat mina två bästa vänner.

Brukar du svära mycket? jämt typ.

När stiger du upp på morgonen? SENT, om det inte är skola.

Vad har du på dig? haha mjukisar och kofta.

Vad ska du göra ikväll? sova.

Vad är du allergisk mot? folk som gnäller! ååååh jag kan spy på det. nu menar inte jag gnäll nån gång, utan varenda jävla satans dag!

Var har du ont? lite här och var.

Använder du hårspray? jaaapp

Kan du stå på händer? jo men inte länge.

Håkan Hellström eller The Ark? the ark

Salt eller socker? socker.

Gillar du ketchup? ja nästan till allt.

Är du glad nu? jag är nog jämt på topp!

Var du glad igår? Jap såklart.

Vad dansar du till? allt som är rock, nästan allt ifs, abra det inte är techno.

Stockholm är… ? grått och ganska trist.

Göteborg är… ? färglatt och har precis allting man behöver.

Kan du sjunga? i duschen kan jag, ja ni skulle höra mig!

Spaghetti eller makaroner? makaroner.

Land du vill besöka? thailand igen! och usa såklart .. men annars någonstans i afrika på djursafari.

God natt på er! MOT SÄNGEN OCH FÖRHÄXAD.


Kommentarer
Postat av: Joakim

tja! Dú verkar vara en skön person! Vad har ni för Porsche förseten?

2010-01-05 @ 03:13:48
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback