ledig imorgon!

Psykolgi B lektion idag, första.
verka okej iaf, ny lärare med, vi får väl se!
ingen psykologi imorgon så vad är man då? jo ledig! (:
ska städa mitt rum, ett rejält måste nu!

var uppe hos farmor en runda på min fetaaaa håltimme!
åt pannkakor, fick knäck, en bulle, en sån varmdyna runt fötterna, filtar, kuddar och så tog vi oss en tupplur!
åh så fint.

nästa vecka mina vänner.
måndag: är ledig, men ska jobba med mitt projektarbete i skolan med dom BRA datorerna, ska till naturkunskapen, lika bra så man inte missa nånting viktigt
tisdag: pilottid, hopp&lek.
onsdag: börja ett med hopp&lek och därefter är det helg, är nämligen ledig torsdag och fredag.
(eller okej, ledig&ledig, vi är tvungna att jobba med projektarbetet, men det kan jag ju göra hemma)

vecka5 är det arrangera en bio, några ska ringa runt osv och få sponsorer., jag antar det kommer bli jag för jag är den enda som "våga" ringa till folk jag inte känner, tror det var en till? haha, det är ju det lättaste, att ringa till folk man inte känner (: lär ju aldrig se dom.


nu ska jag få i mig lite krubb!
och just det, min intervjuare svarade på mitt engelska brev, "hej malin, super fint brev, verkligen! jätte bra gjort, men du har helt glömt bort en grej, vad vill du göra i framtiden? efter aupair." typ nåt sånt.
- hahaha! jag hade för mig jag skrev en jävla massa om det? men tydligen inte, men ja det blir väl inte svårt att koka ihop (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback