happppy.

och så trillade folket in.
blev rikare på saker ..
som sagt så kom jan&eva på nåt himla elegant och det var ju att ge mig pengar ... i Dollar istället, haha!
1000 svenska kronor samlade jag på mig som hamna direkt i sparkassan, choklad och mer godis.
och ... ja en dator, trodde ju inte jag skulle få den förens tisdag då min födelsedag är, men nej nu kom den (a)
svart, 11 tum, 2gb ram, inbyggd kamera OCH mic, 8 timmars battertid .. den satt perfekt (:
det bästa var att jag även fick en extra sladd som funkar i alla uttag utomlands, det var ju kalas!

nu ska jag ut och äta lite mer kakor, dom lär väl åka hem snart.
ska stanna hemma och "mysa" lite med min familjeeeer, sen dra jag till stan och till anna.
pokerkväll it is, (; dom ska ner till JH sen, så får se hur jag gör. (jag kör så inget drickande inte)

tack&hej, längtar till på tisdag, då blir det kina mat.
och jocke slängde ut sig att han tittat på fotbollsresor .. united - portshmouth till studentpresent.
han skulle kolla upp det lite mer, hans bästavän säljer nämligen speciellt united resor billigt, HADE ju varit så fint (: - btw så vann united idag mot hull, 4-0 OCH rooney gjorde alla målen (; så sjuuuukt nice.

UPPDATERING:
blev inget anna, blev så sent (dom skulle ju ut till JH nu iaf) med kalaset och så började vi spela ett familjespel.
det blev så jävla rövtråkigt nu dock för NÅGON ska alltid börja skrika när man inte kan en fråga, (skrika = KUNDE DU INTE DEN?!!!OJOJOJ VAD DU SUGER) lalalalalala.
så ska väl försöka fly huset nu iallafall lite smått ... yeahyeah we'll see.

jocke: du, kom och titta här
jag: vad är det?
jocke: här på facebook, en jävla 93:a som vill bli vän med mig?
jag: haha, nej seriöst?
jocke: jaja, jag fattar INGENTING ... titta på henne.
jag: aldrig sätt i hela mitt liv.
jocke: hon är från Ronneby, har en gemensam vän, men vem är så jävla dum i huvudet?
jag: fan vad hon såg ut
jocke: jaaa visst, och josefin heter hon.
jag: men acceptera inte vänförfrågan då?
jocke: kan jag bara klicka ignore då så försvinner hon eller?
jag: hahaha jo.

min bror är född 1984, ... m.
kan ju dra till med att jockes förra kompis som är född 85 umgås med dom där 93/94or, så kan ju vara därför (;
åh, småtte-tjejerna!




Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Jätte söt blogg:D hur e läget?

2010-01-24 @ 00:43:20
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback