haaaaaha!

sara: 14:25 - jag ska bara äta lite och så sen kan ju du komma bort?
jag: jaomen skicka sms sen.
sara: 16:35 - jag är färdig nu, kommer du eller?
jag: du är ju seg i huvudet? jag ska bara äta, kommer runt 5 eller nåt.
sara: ja jag kokade ju kaffe också? .. ja, kom när du känner du blivit fet ;P
jag: seg är du! .. yes, jag kommer när jag väger 60 (;
sara: inte gå ner i vikt malin (;
jag: HA-HA! du din lilla pinne är så rolig ...
sara: ja du köttbullen, humorn kom med parketerbjudande vid födslen (;
jag: kan inte varit mycket att ta i, 5 cm i bredd nu eller?
sara: EXTRA LARGE!
jag: FETTOOO!!!

mot sarasplace, kommer nog bli slagsmål ikväll, like always!
(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback