fin fredag.

sara var för seg, jag drog hem till fredrik vid 8 och så trillade adde och tessan in, inte varje dag det inte!
är så jävla fet på chips och speciellt cola nu och att jag kan pissa flera tunnor, men jag avstår nog den delen.

är så jävla trött på björn också, ska det vara så satans svårt att komma ner med ett papper hit?
100 spänn på att Lina tvingat honom till att jag ska sitta barnvakt 24 timmar i typ tre veckor i streck, det är VERKLIGEN typiskt henne, att jag ska få en refrens så måste jag slita RÖVEN av mig, funka inte att jag träffa ungarna typ varje dag iaf och leker med dom, måste göra det i tre veckor varenda eviga timme.

hoppa i säng nu kanske, "hon" är ju trots allt snart halv två. (det är ju lördag nu) så i övermorgon är det februari, snabbt genomräknat sådär (;

Criminal minds är ju nu, 30 min kvar .. sen är det väl dags för porr i vanlig ordning.
DET visas fan iiinget annat på typ tvtusen efter kl 00:00 än just porr? inte en vanlig filmjävel.
råka man slå på en tv1000 kanal så hör man ju direkt nån skrika och stöna, men jag menar .. alla kanaler? kunde dom inte bara ha en kanske och så resten lite bra filmer man kan somna till?

Ridskolan 4, my first sex techer volym 4 och 5 gå på kanal plus såg jag nu, VAD ROLIGT
sos sällskapsresan går om 20 minuter, DEN SKA JAG SE, fan vad längesen och kul :D

nej nu jävlar, mot criminal minds (tror jag ska köpa den boxen, 169 kr för första på cdon? ÄR JU INGENTING)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Jaa SI är väldigt noga, lite för noga ibland jag kan tycka. Visst det är ju bra att dom är noga så att allt blir rätt. Men vissa saker behöver kanske inte vara så EXAKT korekta. Vad tråkigt att dina referenser också är så sega. :/ Man vill ju inte gärna skynda på dom heller och verka irriterad och stressad. Jag höll i alla fall god min med mina för att visa att jag var tacksam att dom var mina referenser :P



Jag vart faktiskt godkänd idag!! :D Sån skönt! Jag som trodde jag skulle få vänta ända till nästa vecka också.

2010-01-30 @ 01:37:54
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback