pictuuures, 13-19

bilderna till projektarbetet har jag äntligen valt ut, tittat på billiga fotoböcker på internet.
(man ska ju få 200 till sitt projektarbete) - men självklart får inte vi det för iår finns det inga pengar.
och jag vill inte riktigt lägga jätte mycket pengar, nån var uppe i 1000 kronor, känner inte jag för.
hittade ett par, TROR det kostade runt 70 kronor, suger röv kanske men får kika på vad dom har.
har dock för mig man kan typ söka om pengar, hah jaja vi får se.

fotat mig själv till porträtt bilder, måste ha en på internet sidan och det är super VIKTIGT att den blir bra tydligen, inga hårstrån ivägen, ingenting .. tror jag fick till en bra och tänkte fota lite till i den vinklen, ljuset var så bra just då, och så dör kameran och vill äta batteri, Fuuuccck, men ja inget att göra åt. - ska hitta samma ljus (;

snart fyller jag 19 år och nu ska ni får en al lá malin - från 13typ till 19.
Golden Globe Arwards inatt btw, 5an sänder den, 02:00 - ett måste, repris går nästa helg på lördag annars.

13 år, jag har t.o.m min gamla säng, trodde jag var typ 10 när den åkte.



14 år. - och oj så ful, hahah!



15 år, jag hade snyggt hår på den tiden.



16 år, färgade det rosa blont istället, såg inte klokt ut.



blev brunett istället, här är jag också 16.



färgade det ivrig till kritblont igen, hade hunnit fylla 17.



det varade inte länge, jag blev brun och smått rödhårig, 17 år.



jag fyllde 18 och var blond, återigen blond .. håll ier, höll det eller inte?



icke, detta är för 6 månader sen, Augusti 2009, UNDERBART VARMT OCH SKÖNT



kom hem från grekland i september, hårfärgen hade blekts, jag gillade det.



i oktober var jag helt plötsligt trött på mitt hår jag hade ovanför.
dont know why, men mörkare blev jag



men nu tvinga jag mig ivrigt igen att bli blond
bara ett par dagar kvar tills 19 år.
kanske är brun innan dess? who knows.
jag ska försöka vara blond enda till sommaren nu.
(eller okej, en ljus färgning till)

YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback