bored.

hade det riktigt segt innan så jag drog med mig sara ut på en runda och på hemvägen köpte jag med mig cola och ostbågar (; gytttt, nu ha jag slappat framför tvn och det var faktiskt riktigt skönt!
titta på spiderman på danska trean eftersom sverige visar SKIT,
men kom på att spiderman faktiskt suger.
nu kommer en ännu tråkigare lista, imorgon ska jag träffa sara,
äta kina med fredrik och på måndag ska jag fota alla bilder till mitt projektarbete, om vi hinner ofc.

Matvanor:
Bästa maträtt?
asiatisk mat, kina mat, thai mat osv.
Bästa dryck?
Cola!
Hat dryck och maträtt?
kyckling/grytor och lätt-öl.
Bästa alkoholdryck?
en RIKTIGT kall cider.
Använder du smör på smörgås?
såklart.
Smågodis eller ?färdiga påsar? godis?
färdiga påsar, ibland löst.
Favoritglass?
B&J och magnum classic


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
oftast ingenting ...
Har du mer skor än kläder? haha aldrig, skor är det tråkigaste som finns.
Favoritplagg? mjukisbrallor och koftor.
Hatplagg? tighta kläder.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
pluggar sista året
Vad vill du bli? sportjournalist.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
jomen.
Är lönen viktigast?
nej såklart inte men liten del iaf.


Boende:
Lägenhet eller hus?
måste vara hus, en trång lägenhet kan man inte leva i. INGEN TOMT!
Framtidsplaner med boende? hus i usa, eller göteborg (;
Litet eller jätte stort? lagom
Drömboende? nybyggt hus som jag fått rita själv nästintill.
Landet eller mitt i stan? landet isf men inte långt ifrån stan åtminstone.
Mysigt eller sterilt? super stökigt.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
icke.
Är otrohet okej? nej!
Älskar du någon? japp!
Betyder familjen mycket för dig? joorå.
Är du lojal? ja
Tycker du om att dricka dig full? nej
Hemmafest eller ?gå ut på krogen fest?? hard one, krogen tror jag. om man känner lite folk iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback