avatar!

bion var ju galet bra! kändes inte alls som 2 timmar och 41 minuter.
att killen som gjorde den här bara orkade satt jag och tänkte väldigt ofta.
allt var ju typ datorgjort, och såna små detaljer överallt som satte pricken över i:et.
innerhåller var lika fint det, .. trodde dock den skulle bli lite töntig i början, men det glömde jag bort väldigt snabbt.
hade gåshud många gånger i slutet och ville hoppa in i bioduken och mörda amerikanarna.
det bästa var att Karlskrona har ju fått en ny bio, och det var MYCKET bättre ljud, bättre bild, dubbelt så stör bioduk och skönare stolar osv osv, det har dom lyckats fint med, vibrerade i hela röven när nåt hände, haha!

på hemvägen satt jag och retade fredrik som vanligt (; heeeh!

idag ska jag fota till mitt projektarbete, två teman kör vi och jag vet inte hur jag ska få ihop det.
sara och sofia kommer snart hit, eller ja, sara är ju skadligt seg, förstår inte vad hon gör som tar sån tid jämt?
Men jaja, idag är jag färdig med tre teman iaf, då har jag bara två kvar!
(om jag orkar, kanske bara ska köra tre teman och ta tre bilder av varje istället? låter enklare och snabbare, haha!)

tänkte ju ha brat med, med vår porsche, men då måste vi backa ut den från garaget och härja.
vi får se, vi får se!

nu ska jag pilla med lite saker, hoppas fan bilderna är bra och att sofia inte skratta jämt.
sara är bra på att hålla minen, men sofia kommer nog skämmas för mycket och hålla för ansiktet eller någe!
jaja (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback