att dom inte skäms i handbollen?

jävla handboll! - skääääääääääääääms.

nu är jag dödstrött, klockan är knappt elva och jag ska faktiskt gå och lägga mig.
skickade dock iväg ett långt mail men datorn laggade sig på den sidan så hoppas fan inte det försvinner för jag hann inte spara! - jag skickade iväg ett mail till Cicci som ska ha min sista barnefarenhet, i söndags var detta, fråga henne varför det ta sån tid, då har hon inte ens fått det mailet, .. jävla sega dator!

ska bli så skönt att krypa ner nu och glo på OC, hoppas jag somna som en häst och vaknar lite halv sent imorgon.
ska till apoteket, städa mitt rum, bort till sara vid 2 och hjälpa med svenska, göra sista i religionen och njuta lite också såklart (;

tjingpling,

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nej, tycker att dom va lite väl gamla :P



Hur går det för dig med din ansökan? :)

2010-01-21 @ 09:41:24
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/
Postat av: Kristin

Men då är det ju inte så mycket kvar för dig :)



Jag väntar fortfarande på att dom i Boston ska höra av sig. Mamman har pratat med min pappa idag och hon vill absolut ha mig som deras au pair hade hon sagt. Så jag får väl fortsätta vänta på att höra något från dom.



Jag har varit lite orolig över att New Jersey familjen ska ringa så att jag får lov att tacka nej. Men som tur är har jag inte fått nått samtal :P

2010-01-21 @ 15:35:47
URL: http://kristinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback