2010!

sidär, 2010 är här.
känns ju jävligt konstigt, men det gör det ju alltid när nytt år är, nu ska man lära sig skriva 2010 på alla papper också, och inte 2009 (; ..

Nyår var fint, mysigt och äcklig dricka, haha!
verkar som att alla åt fläskfilé på nyår? är det vanligt eller? :O
och rakterna flög upp i luften detta nyår, jag ha alltid varit med om att den flyger på någon, rakt in i bilar eller nåt annat spännande, även om nårra lite längre bort på gatan sköt in under en bil (men det var ju långt bort) heh.

så vad händer detta året?
SÅ JÄVLA MYCKET.

iår ta vi studenten, iår är det fotbolls VM<3, iår är det OS.
iår kommer vara det året jag förhoppningsvis ta mitt pick&pack och dra till andra sidan atlanten.

iår kommer jag förhoppningsvis inte fira jul hemma, nyår hemma, halloween hemma och få uppleva en thanksgivining.

men who knows? året kanske gå åt helvete, GOD I HOPE NOT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Malin :)



Ja jag fick min familj ganska tidigt kan man säga.. vi bestämde oss redan i början av september, mn deras nuvarande aupair åkte inte hem fören nu den 26 december.. så jag har haft kontakt med dem länge nu.. så åkte jag över till min kompis i san diego, california, då tog jag chansen att flyga upp till dem i seattle, Washington och hälsa på i 2-3 dagar vilket de mer än gärna vill med så vi delade på flygkostnaden inrikes.. så det är så det ligger till, nu ska jag flyga på riktigt dit o jobba på måndag .. :) hoppas du blev lite klokare.. vad kul att du kollar bloggen . kommer förhoppningsvis bli lite roligare nu när jag kommer ner till usa.. lite mer att skriva om o roligare bilder förhoppningsvis.. gott nytt år på dig.

2010-01-01 @ 17:08:54
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback