19 år idag!

det är väl inte fy skam det?
19 hela år, exakt på minuten nu, 16:13 faktiskt (;
om 365 dar är jag 20, det ska väl inte sitta så fel det, haha!


jag kunde INTE dra mig upp ur sängen idag, jag ville dö!
men jag kom upp och slutade runt elva, hann scanna in lite papper till min online sida, fint de!

tror min pappa kan ha glömt jag fyller år, han ha varit hemma en timme och inte sagt grattis, inte så förvånat kanske (; sara kom på det iaf, haha.

var hos fredrik efter skolan, fick 5 tianlotter i en toaruller och nu undra väl ni varför, men det var ju såhär att fredrik fick tianlotter i en toaruller av sin lillebror för ett halvårsedan och då vann han 22 tusen spänn så varför inte testa igen, jag vann 30 (; jamenvisst. haha - och så fick jag Naomi cambells parfyrm, den rosa med leopard tassar, jag ha haft den förr, den försvann .. jag äääälskar den, min pojk är kung!

så ikväll vad händer? JO kina mat ska det blir (:
har ju fått en dator redan och bilen, mamma och jag ska iväg till karlskrona till helgen, jag ska få jeans och lite kläder (: inte fel det heller!

imorgon börja jag ett, sluta 3 och sen är jag leeedig långa veckan ut men oj vad jag ska sova inatt.
för inatt sov jag fan inte mycket "/

grattis alla andra som fyller år, lär ju vara fler än jag (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback