1800tals kansas!

hade en jävligt hemsk dröm inatt.
jag åkte iväg som au pair efter typ bara 3 dar, snabba ryck.
hamnade i Kansas, som levde på typ 1800-talet
, ... lilla huset på prärien typ.
jag fick sova i en kökssoffa ute i hallen med en unge, ingen telefon, inget internet, INGENTING förutom det man hade på 1800talet typ .. jag skickade sms till fredrik att jag saknade honom och han bara skrattade och sen sket alla i mig ett helt år, jag kunde inte ta mig hem eller nånting, satt fast i jävla kansas! .. haha HELT GALET.

jag vill aldrig till Kansas, även om jag kikat på google nu, så verka det superfint, men det klinga inte fint i mina öron (;

händer idag? jag ska göra min läxa, har nån fråga kvar, ska ta bort alla jävla tomtar osv, damsuga osv.
försöka tänka ut nåt som jag vill ha till min födelsedag, inte många dar kvar nu!
och så frågade jag om jocke kommer hem på min student, men det verka inte så ...... "/ jävla fitt norge.

tjiiiiingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback