16.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1847085/tvingades-avliva-81-vanvardade-hundar

sätt något hemskare?
fick avliva 81 hundar, vilka jävla människor det finns.

ett glädjebesked: united vann! 3-0.
dumma var ju bara att chelsea också vann.
en poäng ifrån, vi ta er!

haha ni vet lina? alla vet lina, min brors tjej som inte är så vettig (;
hon hade iaf en ny tröja på sig och så säger hon typ såhär
"Ja, min kompis köpte hem denna från thailand, kostade 100 kronor,
kostar egentligen 1200 här hemma, äkta är den"

INGET i thailand är äkta om man inte handlar i en riiiiiiktig i affär.
och jag tyckte så väl jag kände igen den, så jag kollade gina och där var den (;
ni vet dom döskalletröjorna som fanns där i julas för 129:90? haha!
hon är ju bara för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback