Minns ni 9a-b? - det är 3 årsen.

har suttit och lyssnat på låtar som får mig att bli så jävla taggad.
det är inga låtar såsom "I got a feeling" utan mer ... känsliga, Pampiga låtar som får mig att tänka efter på att slutet är nära, om en vecka är det 3 månader till vi ta studenten, 3 månader? förstår ni HUR KORT TID det är?

om 4 månader lämnar jag troligtvis sverige, om 4 månader sätter jag mina fötter i sverige för sista gången på riktigt länge, jag ska lämna sverige för ett liv i USA. ... USA som bara finns på TV, som bara finns där bortom atlanten, ett land som är så stort, som varit med om så mycket, som har mer än 300 miljoner invånare ...
jag ska lämna ett land med 9 miljoner invånare, ett land jag sätt tillräckligt mycket av.

men först ska jag ta studenten med världens finaste vänner, med en klass som jag gillar starkt men som jag är skadligt trött på nu, haha! med en klass som jag gett mig vänner för livet, med en inriktning jag aldrig kommer ångra att jag valde, 3 år i världens bästa inriktning har gett mig fler VG och MVG än jag kunnat drömma om.
Med en inställning när jag slutade 9an om att - bara du gå ut med G så är du nöjd.
Idag har jag mer MVGn än G, dubbelt så mer VG än G ... gissa om jag är stolt över mig själv?

Om 3 månader mina vänner, stå vi på Munktrappan, om det så regna eller snöa så kommer jag vara den gladaste på jorden!
det är inte länge till, kommer ni ihåg när vi gick ut 9an? så glada över att slippa lotta och alla småskitar, vi skulle ju fan börja gymnasiet (; kommer ihåg att halva 9A och B började Handel, haha!
kommer ni ihåg när lotta började gråta en mattelektion? eller när vi fick nån dagisfröken som skulle läsa för oss varje måndag morgon? HAHA! - det är 3 ÅR SEDAN. - I think we'll survive 3 months (;
Jag har aldrig snackat så mycket skit som under mina 3 år i klass 9ab, varje lektion gick ut på att snacka, lärarna var inkompitenta, speciellt andreas, haha andreas! sicken jävla kille, vad gjorde han där?!
Jag älskade 9ab ... (det krångliga är att jag gick både 9a och 9ab, för er som inte förstår)

om 3 månader och några dar är allt slut, då har vi bara minnen ...
jag har nu förstått vad alla menar med att ta vara på tiden, det må bara vara Mars (om 1 timme)
men efter påsk så kommer det nästan att vara över, föralltid.

nu väntas nya äventyr ... och jag kommer aldrig att sakna sverige.

Spexfoto i 9an (bilderna är snodda från saras bdb)






och så ES07








jag & söt penny. "/


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Det hoppas jag verkligen, annars ska jag ligga och gråta och vara hyserisk min 12 månad för att jag inte har hunnit se Jeffree Star. :P



Va? Har dom inte skickat din ansökan än? :/

2010-03-01 @ 01:47:35
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: sigrid

Jag hoppas det blir bra, eller att någon av familjerna vill ha mig, dessa familjerna är erklien jättetrevliga, båda :)



Din ansökan måste väl vara skickad nuu ?

2010-03-02 @ 14:18:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback