TV4 och radio kommer till Kulturpiloterna!

försov mig lite smått idag, men ingen större skada skedd för det.
jag fick i uppdrag att ringa - Tv4, svt, två tidningar, Radio, Willys, tarkett, djupafors .. men kände att nejfan jag tänker inte ringa allt detta själv även om jag gillar't ... drog med mig anna.
ifs ringde jag iaf tv4, svt och de två tidningarna, BLT och sydöstran.

hur gick det? ojojojojoj!
jonas hade förvarnat oss innan att alla andra klasser har inte lyckats får tv att bli intresserade över huvudtaget.
jag kopplade på min charm, Tv4 kommer på onsdag till skolan, Radio kommer på torsdag till skolan.
SVT ville jätte gärna komma och gör ett repotage om oss i april, lika så BLT (:

hur coolt var det inte att tv4 orkade komma till oss då? hellyeah! (:
men sen slog det mig, jag ska möta upp dom, och så ska vi vara med i tv? jag gillar inte att vara framför kameran alltså! men vad fan gör det (:

ja det var väl dagens bästa det där hörrni? (:
pratade även med Cicci, min sista referens, hon skulle skicka den ikväll (a) eller iaf försöka hinna med den.
vore så fint så fint.

nu har jag flygit ut ur duschen, ska ta mig en goood macka, göra klart ARL, (glömt att sticka upp till bengt idag igen, måste göra det imorgon) FAN seg i huvudet jag är!

/hej på er (: - fått ihop över 1000 ord på mitt personliga brev, nu är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback