tv4 here i come.

imorgon blir det en fet och full dag i skolan.
värsta blir ju att Tv4 kommer klockan 10 och jag ska möta dom vid pakeringen, lite nervöst.
vad ska jag säga? hur hälsar jag? hur vet jag att det är dom? stå det en fet röd 4 på ryggen?
är det ett helt gäng? är det bara en person? har dom världens jävla utrustning med sig?
(okej det är ju inte melodifestivalen vi spelar in men ändå)

men jag tror vi ordna det, jag känner mig dock inte så taggad för att vara med på tv.
på torsdag kommer radio och det blir väl roligare, då slipper nån stå med en kamera i trynet ;P

nu ska jag ut och gå en runda för att friska upp huvudet, hon är inte ens 9 och jag har huvudvärk.
(haha, precis som om det finns speciella tider för huvudvärk) ..

sen ska jag göra lite psykologi, ..... har inte haft ett skit att göra idag och jag har inte gjort den ännu?
jag älskar att gå i skolan (:

(oj så ironisk jag blev här)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Malin!



Du undrade vart förhäxad huset låg, om du går in på google och söker så ger den dig adressen. Lätt att hitta! Låg ca. 20 minuter från själva centrala LA. Men har man bil och GPS så är det superlätt! I LA kan man inte ta sig utan bil i vilket fall som helst, haha.



Kram!

2010-02-09 @ 21:14:19
URL: http://scorpione.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Hej:D

kikade in och ville endå passa på att önska dig en godnatt

2010-02-09 @ 22:15:12
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Louise - Living in Turkey

Hejsan!

Är "nybesökare" i din blogg. Kul att du ska åka iväg som au pair, vilka åker du med? Ska du till USA eller något annat land?



Sen undrar jag, varför ska du träffa tv 4?

Försökte hitta svaret i de senaste inläggen men misslyckades.



Ha de så bra!

Kramar Louise

2010-02-09 @ 23:08:23
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Blää på psykologi. Det var det tråkigaste ämnet jag läste i hela 3:an. Det värata var ju att jag trodde innan att det skulle vara askul. :P



Svar: Vilken tur att det har löst sig med den där referensen nu. :) Och att det löste sig bra också.



Precis, man vet ju redan innan man ska åka att man kommer få jobba helger. Så det var ju inget större minus precis. även om det absolut inte hade gjort något om jag var ledig hela helgen. ;) Dom vill ha mig den 10 maj. Lite sent. Men ändå okej. Jag kan vänta.



Precis på de där 9 dagarna hinner du ju kanske bli godkänd av London kontoret till och med. :) och så har du kanske en match 2 dagar efter att du egentligen skulle ha gjort intervjuen. ;)

2010-02-09 @ 23:10:37
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Bloggtoppen.se :)

2010-02-10 @ 03:02:30
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad roligt att du hittade till min blogg :)

Jag vill åka så snabbt som möjligt. Är "medlem" i CC också och hade mitt premilinära avresedatum den 4 Januari, men jag har inte kommit íväg än för de är så sega :/ När vill du åka? :)

2010-02-10 @ 08:27:52
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vad roligt att du har hittat till min blogg. :) Jag vill åka så fort som möjligt. Är även medlem i CC och har varit matchad där sen i början av novemeber och mitt premelinära avresedatum var den 4:e Januari. Men har inte kommit iväg än för de är så sega så anmälde mig till SI också som verkar toppen.

När har du tänkt dig att du vill åka?:)

2010-02-10 @ 08:29:31
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jaa, tydligen måste hälsopappret vara det. Jag ringde dit idag och frågade lite saker jag undrade och då frågade hon om jag hade gjort hälsopappret. Hade inte en aning om det lixom :S



Jag är jättemissnöjd med CC, så söker med båda nu istället för att ha en större chans.

Jag vill helst till Californien eller Florida. HATAR vintern och trivs inte alls när det är kallt. haha :)

Har du något speciellt ställe som du vill åka till? :)

2010-02-10 @ 17:21:07
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback