TRÖTTTT JAG BLIR

skulle ta bussen 08:24, när tror ni bussen kom? jo .. 08:38.
var inte i skolan förens kvart över 9, fan vad snön ska ställa till det!
fatta inte heller varför dom inte skickade ut en reserv buss då om den var så förbassssssskat sen!

ganska små seg dag iskolan, fullt ös nu med att arrangera en bio, jag ska ringa runt till BLT, SVT, radio osv!
men ska nog gå bra, lägger på mitt glamurösa uttalande och låter det flyta på ;P

fick även mitt betyg utskrivet hos syven idag så nu har jag skickat in det också.
imorgon ska jag kopiera mitt pass och körkort, blir bara så jävla galen i huvudet.
det är alltid nånting man gör fel som man måste ändra och hemsidan är så jävla seg, är den så jämt för er som också har onlinekonto hos SI? eller är det bara min dator som ta typ 3000 år att ladda upp en bild?

laddade även upp en bild på mig och mina vänner, så ja imorgon är pass/körkort inskickat, hon sa även att jag kan flytta bak den när jag gjort detta och när min referens är klar, så Cissi skyyyyyynnndaaa! (a)
egentligen vill jag bara slänga allt åt helvete för jag orka inte ändra mera, hahah! men jag ska .. jag blir snart klar.

stack upp till björn och barnen liten stund när jag gick från bussen.
jag ångra mig varje gång, JÄVLA LINA som alltid förstör precis alllllltting

Lina: jahaaaaa du malin, då kan du sitta barnvakt nån gång, så vi kan ut och äta osv (så säger hon jämt)
jag: ja absolut, säg till några dagar innan bara så jag vet när ungefär.
Lina: va?! du är väl aldrig upptagen?

hur funtad=dumihuvudet är hon liksom? kan väl inte sitta en lördagkväll och hoppas på att hon ska ringa och säga jag ska vara barnvakt? ÅH SÅ TRÖG HON ÄR ....
Och Viggo berättade för mig att han var på kalas igår (observera att viggo är 4 iår och kan fortf inte prata knappt)
så jag fråga, Jasså? vad det kul då? (: och då svara lina? .. Viggo får inte prata om jag fråga honom något?
inte lustigt han inte kan prata då!

nej blir bara arg på satkärringen, haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

så sant som det var sagt, varje gång man säger till honom så blir han otroligt nedstämd och säger hur han känner, precis som jag ser på honom att han känner. Men jag är ändå väldigt glad att han är så stark, annars skulle jag ej åka!!

2010-02-01 @ 20:24:02
URL: http://aworge.bloggplaten.se
Postat av: Sigrid

Gud vad bra tt ni kunde flytta fram den, kankse :) haha, själv sitter man ju i väntans tider på att bli godkänd! Det här med att vänta suger!

2010-02-02 @ 10:05:51
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Tinde

Varför skrev du ut betygen? Behöver du skicka in dem redan nu...? Ska man itne skicka in avgågsbetyget? Nu blev jag förvirrad. Fast vi åkerj u inte med samma organisation iofs :)

2010-02-02 @ 12:02:22
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback