Sveriges Radio.

Så, nu var Radio också klart .. haha!
det gick ju bättre faktiskt! - LIVE för den delen, var sjukt spännande att se hur det gick till också.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2201712&BroadcastDate=&IsBlock=
där är länken, (först är det nyheter) sen kommer vi (;

Och tv4s inslag har rullat hela morgonen!
Tv-debut, då får man se skräckslagen ut ;) vilket jag absolut gör, ser inte ut att vara 19, utan typ .... 4 år?

nu ska jag fortsätta en timme med mitt projektarbete, fått uppgiften till psykologin också, tur det är efter lovet (: ska plugga som en gris har jag bestämt mig då! - sen blir det Skolsystern, håll en tumme för att hon ha någon slags doktor utbildning, whooooo knows?! (:

en söt bild från ettan, jag och sara(kosken) .. hehehehe!




Kommentarer
Postat av: Sofia

2010-02-11 @ 13:15:48
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: ja precis det var ju lite skillnad på hur utförligt det stod om familjerna. Men av det lilla som stod så låter även den här familjen jätte bra. Och schema låter ju så skönt. ;) Haha!

Precis, om hon är 5 år är hon ju inget jätte litet barn. Men sen börjar hon ju på typ som Förskolan till hösten. Så då går hon i skolan från 12 till 16. Jag tror det var till hösten i alla fall.



Du borde ju få ett svar. :) SI är ju oftast snabba på att svara. :)

2010-02-11 @ 13:16:10
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: Ja något sådant skulle hon i alla fall börja på. Så då borde jag ju bli lite ledig på dagarna också. :P Men något som jag tycker var bra med den här familjen var att jag bara behövde jobba när inte föräldrarna själva kunde ta hand om barnen. Som när dom tex är på jobbet. Annars får man ju oftats jobba även om föräldrarna är hemma.



ja dom borde ju svara snart. :) Men vad jag vet så behöver man inte ha medical form färdig. Jag behöver ju inte det. :P



Jo jag har msn, [email protected] :)

2010-02-11 @ 14:40:55
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback