Sportlov.

blir inte bättre, sov inte ett skit inatt och nu är jag dödare än döden! - blir värre och värre.
OCCCCCCH inte nog med det så är mitt nässpray slut, nu är frågan hur jag ska överleva?
ringt mamma för EN timme sen, kärringen på hennes jobb sa hon var ute och rökte och sa att hon skulle be mamma ringa tillbaka, FÖR EN TIMME SEN!!!!!! mamma röker inte i en timme och jag nyter väl inte ringa igen? haha
nyter=vågar inte/pinsamt typ.
sen så verka det som att jag hostat så mycket att jag nu har träningsvärk i magen, fan så bra jag är då!

så nu är det helg, mina vänner ska ut och festa hela helgen och här ligger jag
.............. ska se på OS, ishockey ikväll vid 9. Fredrik har nu lämnat sverige, men om 6 dar syns vi ju igen, ingen större skada skedd där (:

ska ta mig lite frukost och sen försöka få i mig lite sömn, sen ska jag göra upp en plan B om mamma inte svara!
jag kan inte leva utan nässpray HELA HELGEN, ... undra jag dock om inte maxi kanske har sånt nu för tiden?

OCH NI SOM BOR I KALLINGE, har ni sätt apotekets nya namn? HAHAHAHAA
"Kronans Droghandel" - så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback