sån jävla knepig dag, MEN FAAAN vad kul.

riktigt konstig dag idag.
börja med att det var ju snöstorm inatt och det är säkert en halv meter snö ute nu och jag mitt ägg hoppa i varenda snödriva för att komma till bussen (typ)

kommer till skolan, få veta att en hel högstadieskola kommer till estetprogramet och ska kika runt, JAG ska prata ... (jonas vet jag är en av de som kan prata för vem det än är) men ändå, som tur var tvingade jag jonas att göra grovjobbet och jag var mer där ifall det kom frågor, men hur ofta kommer det frågor från högstaider elever?
ALLA ser livrädda ut!

och varje gång jonas skulle förklara vem jag var
så löd det typ såhär "fråga malin om det är nånting, hon älskar att prata, hon prata även om ingen lyssna och hon säger alltid sanningen ..... nästan otäckt ärlig"
och ja det kan nog stämma! haha, ärlig ska man vara, vänta man sig ett svar får man vara beredd på det dåliga också!

MEN DET BÄSTA: vi håller ju som sagt på att arrangera en bio, jag&jesper kämpa med att ringa runt och få ihop till sponsorer, vi skulle ringa Willys, och jag hade ett nummer så det slå vi in.
Vi berätta att vi gå sista året, ska ha en filmvisning, vill ha sponsorer osv.
Killen i luren fråga vad vi vill ha, om vi vill ha pengar.
vi svara att vi vill ha lite godis/läsk osvosvosv av er.
personen säger, nej men ni får 1000 spänn, (tyckte det var konstigt att det gick så snabbt allting)
han tyckte vi lät trevliga .... När vi lägger på säger han att han hette Willy persson.
det är alltså inte Willys, UTAN en privatperson med namn Willy som äger ett traktorföretag, haha!
men ja, vi fick 1000 kronor och hur finnemang är inte det? han var super trevlig också :D

så jävla knepigt, men fan vad nice ändå (Y).
nu ska jag krypa ner i min säng och mysa sönder och drömma mig bort till thailand!

hejsvejs (:

Kommentarer
Postat av: Tinde

Hahha kul det där med Willy!



Btw, när du skriver kommentarer så är din bloggadress fel. waako.blogg.se tror jag det står istället för wakoo! du har klickat i kom-ihåg-mig rutan antar jag, för det blir fel varje gång. men ändra det ;-) så man hittar hit!

2010-02-03 @ 19:12:34
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback