jag älskar helger! fler såna.

gissa om jag sov som en gris inatt?
välbehövligt efter en lagom kämpig vecka OCH positiva malin är framma igen, WOOHIIOWOOLALA!

sitter här och drömmer mig bort, bort flera hundra mil .. landet bortom atlanten.
om man har tur, så kommer jag om ett år befunnit mig i usa typ 6 månader.
önskar studenten kommer fortare än möjligt, jag vet det går fort nu.
det är redan 6 februari, snart är det lov och så ska projektarbetet in, sen är det påsklov efter 4 veckor igen liksom.
nu har vi gått i skola 11-12 år, tror fan jag att det ska gå fort, på torsdag är det 4 månader kvar.
4 månader kanske är länge för en del? men allvarligt, .. känns det inte som igår det var Juni och alla 06or gick ut? jag var på torget och härjade och grattade alla i ES06, och tänkte, OM ETT ÅR, då är det din och ES07s tur.
det är snart två årsedan Fredrik tog studenten, vilket känns som igår, två årsen dom hade vattenkrig.
snart ett årsen 06 hade vattenkrig och jag blev hängd i luften och fick en hink över mig.
innan vi vet ordet av är vi väl 50 år och feta. - det är två och ett halvt årsen jag började 1an och svante pratade om ledsen och glad gubbe i typ en vecka, jag tyckte han var coolast, ändrade mig sen till att jonas var det ... så allvarligt talat, går det inte snuskigt fort? .... jo nåt så fruktansvärt!

nu ska jag snart in till stan för att fika med sofia, ska bli en riktigt fet fick med mycket snack!
det behövs verkligen (:

ikväll är det fest (igen) .. vi får se vi får se.
klockan är ju bara tolv? (:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Små barn är ju gulliga på ett annat sätt. Men dom är mycket jobbigare. :P Jag vill heldre ha lite äldre barn som kan klara sig lite mer själva. Jag skulle absolut inte vilja ha ett barns om har blöja.

Precis, gå på magkänsla när du får en match! :)



Jag hängde med. Din referenssyster värkar lite konstig och ganska avundsjuk. Hon smsar säkert och såna saker bara för att förstöra för dig för att hon är avundsjuk. Och om nu din referens inte hade tid att skicka din referens hade hon inte kunnat smsa och sagt det själv liksom?

Men kan du inte gå förbi där din referens bor någon dag och går och hämtar referensen själv? Så kan du scanna in den själv? :)

2010-02-06 @ 14:05:46
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback