I'm sick, min bästaväns 19årsdag.

halv seg dag, känt mig hängig, klen och slö hela dagen, klarade av skolan som en dans iaf ...
stannade kvar, blev lite värre, mötte upp sara för att leta igenom HELA ronneby, observera HELA, ronneby är så stort (; ... iaf, en present till sofia? tillslut blev vi sura och hittade två coola prydnadskuddar och en ring,
just det, min fina vän fyller ju år (: dock slutade hon jobba kl 6, så jag och sara fick fika två timmar med kladdkaka och skitsnack, kommer upp till sofia lite efter 6 och så bjuds det på smörgårdstårta (;

jag känner mig dock ännu mer varm och börja få ont i hela kroppen, men jag håller ut, sofias födelsedag!
mer skitsnack, mer skitsnack, mer mat, mer skitsnack ... och nu kom jag hem!
SKÖNT, kollade tempen och märkte jag hade feber "/

sara: du bruka väl inte vara sjuk?
sofia: nej, du bruka väl bara vara förkyld och så.
jag: ja alltså blir jag sjuk, blir jag VERKLIGEN sjuk ... sist var typ ettan, 40 grader en hel vecka.
sara: ja men då klara du dig ....

PEPPA PEPPA TA I TRÄÄÄ - glömde jag säga.
saras fel alltihopa, som var sjuk förra veckan! ... jag är nog frisk imorgon, om min värk i kroppen kan gå över.

som TUR är, har jag inget vettigt förens fredag, (så det är okej om jag blir riktigt sjuk)
har bara lite foto imorgon och lite foto på onsdag - som jag är klar med liksom ... och så är jag ledig på torsdag.

always
BTW: FÖRSTA OS GULDET: Kalla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det hände något med min msn så jag bara loggades ut, och när jag försöker logga in igen går det inte. Utan det kommer bara upp en ruta om jag vill avbryta eller felsöka. Och det hjälper inte att felsöka heller. :S Jag tänker bara säga det så du inte tror att jag var helt knäpp och bara loggade ut.

2010-02-15 @ 22:52:22
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Frida Canebro

Haha ja jag hade faktiskt inte tänkt på Jamaica allt för mycket innan jag åkte, men det är verkligen häftigt här absolut :) Men alla länder har sina bra och dåliga sidor, men man lär sig att anpassa sig eftersom och man vet väl lite om vad man kan göra eller inte här :)



Haha ja men precis ju längre bort desto bättre ;) Men USA tror jag kan vara kul, eller det är ju rätt stort så det beror väl på vart man hamnar :P

2010-02-16 @ 04:13:26
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback