FIKA!!!

sov inte så mycket inatt, låg och kikade på när Olsson och Hellner hälsade på i studion kl 04:00.
men ja det är ju lov? (: kan ju alltid sova inatt.

idag är jag frisk, eller okej ... lite förkyld fortfarande och rethosta.
MEN idag måste jag ut, så ska ta en liten fika med sofia och sara sen iaf (:
var ju en hel vecka sen sist, inte okej!
men ska bli så sköööönt, träffa folk, hahaha! prata skit, ojojojoj.

imorgon har jag endel som ska göras, sen måste jag plugga samhälle och psykologi enhel del på lovet.
men bara att kämpa, 109 dar till studenten!

/Katttjinnnggg.
(hoppas på att prisutdelningen är nu till hellner och olsson)

(uppdatering efter 10 min)
sara har blivit sjuk med 39 graders feber, ooopps.
jag: är du redo?
sara: nej inte på ett tag, ha 39 i feber, men ska ta en alvedon sen är jag redo!!!(:
jag: helvete heller!!! jag tänker fan inte bli sjuk igen, du får inte följa med, vi ta en fika med dig en annan gång (;
sara: det är sant, imorgon är jag frisk, fika då? (:
jag: absolout!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: ja det rullar verkligen på nu. Fast den här matchen känndes inte ritkgit "åååhh en ny match". För nu vill jag ju så gärna prata med DC familjen.

2010-02-21 @ 16:21:15
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback