Cupcakes.

var ju som sagt middag hos fredrik, jag fick presenter för jag fyllde 19 förra månaden, haha!
en Cupcakes, var ju hur coolt som helst och den fetaste koppen jag sätt, bilden gör den inte rättvisa.
är dubbelt så stor än vad den ser ut. fick väl antagligen en cupcakes för att det är amerikanskt, i guess?!

men nu har jag ätit mig fet på middag, efterrätt och efterrätt igen, men jag fick ju bullar så vad gör de? (;
usch, klockan är redan halv 8, inte hunnit med nånting idag .... skulle ifs inte gjort nåt, missat lite OS nu, ska hoppa in i tvn och kika, ska sitta vid photoshop som en DÅRE hela veckan i skolan! (:

sen är det bara till att vänta, om en vecka är min intervju och sen får jag vänta lite till ...
all denna väntan, OKEJ jag ska inte åka förens augusti men det är tråkigt iaf, haha!

men jag har tur, min intervju skulle ju inte varit förens om tre veckor egentligen ...

idag har halva februari gått, och snart är det lov .. 5 dagar kvar! det ska vi väl klara av?
jag ska sova som en gris HELA lovet.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Jag åker med CC, vilka åker du med?

Jag tyckte hon sa att jag hade runt 1700 timmar, men de flesta var med mina bröder och kusiner, hade kanske 150-200 som inte var släkt. Hur många timmar har du? Hur går det för dig, är det bara intervjun kvar?:)

2010-02-14 @ 23:39:45
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ja, vi hoppas på det i alla fall, det är ju såå tråkigt när inget händer, och som du sa, man vill ju helst att allt redan ska ha inträffat :)



Jag har ungefär 850 timmar som inte är släkt, dock får man ju bara räkna in 50 timmar som är familj/slakt? eller har jag fel?

2010-02-15 @ 08:46:36
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Frida Canebro

Ja det är faktisk super kul (: Jag hittade min familj på www.aupairworld.net och där är det ingen organisation bakom. Så det är kanske en liten risk som man tar men jag är verkligen glad att jag chansa för jag hamnade hos en jätte bra familj :) Ser att du också planerar att åka ? Blir det USA för din del ? :)

2010-02-15 @ 18:14:47
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback