20 februari och silver!

gick och la mig med 38,5 graders feber igår.
var inte roligt någonstans, tryckte i mig en av mammas stora huvudvärkstabletter.
min mamma har nämligen speciallare (; på 1gram, vanligtvis är det väl på 400mg.
jag får ju inte röra dom egentligen men jag kände mig tvungen, och idag är jag feberfri (än så länge)
OCH jag har faktiskt en helt okej röst (: - huvudvärken och förkylningen är sig lik så blir en stanna hemma-dag IDAG IGEN! men det är väl lika bra, allt jag siktar på är att vara frisk tills tisdag.
är ju så tråkigt när alla var ute igår och jag låg och yrade runt framför titanic, haha!
och hur bra är då titanic liksom? .. "/

Pratat med min bror nu, han ligger på sjukhus i Oslo och legat sen onsdags.
tydligen har han fått samma problem som mig, blod i tarmarna, däremot forssa det ut blod från honom hela tiden.
han skulle ringa för 30 minutersen, doktorn skulle ha kollat på honom igen men jag får vänta lite till :s
ska vi skylla på att han och jag inte äter grönsaker/frukt? haha .- kan ju vara där problemen ligger (;

inatt föll det ännu mer snö här, känns som det är 3 meter ute nu.
men det är åtminstone plus grader här, 6 plus, inte varit sen början på december!
SMÄLLLTTTTTTT UNDAN


OCH jag höll ju nästan på att glömma, Anna Haag tog ju silver igårkväll.
trodde lätt att hon skulle bli 4a, men icke, silver it is. och därmed 4 medaljer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback