17/2.

jag kom till skolan, fredrik fick köra mig (:
så nu har jag allt jag behöver, tack och lov!

har mest slappat ihjäl mig hela dagen, figgesööti och jag körde till maxi och köpte varma koppen, bisolvon? om det heter så, för hosta (galet bra att maxi har det nu) och så en riktig isglass till moi, 2 minus, jag svettas och äter kaaalll och god twister, sjukligt gott (:

varför blir allting värre på kvällarna för? jag fattar ingenting .. febern är över 38 igen.
imorgon ska det bli snöstorm och jag vill vara frisk tills fredag då det är studentfest, men ser ut att skita sig med de va? tur det kommer fler ;P

inatt är det ishockey, nu börja riktiga OS, halv 2 inatt .. som jag längtat.
ska nog orka mig hålla vaken, kan ju sova hela lovet sen ju (; hehe!

nu åker anja persson också, ska borra ner mig i soffan och titta på de (:

tror det snart är dags för mitt körkort att fira ett år? måste vara mindre än en månad nu.
ETT ÅR kvar, sen är prövtiden ute, är väl inte fy skam det (;

och nu dampa min dator sönder .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback